Opiekun Klienta

Aplikuj teraz
Lokalizacja
Gdańsk
Specjalność
Obsługa Klienta
Doświadczenie
1-2 lata
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Oferta ważna do
2024-09-30
Opiekun Klienta

Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.

 

Zadania:

  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
    • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
    • przygotowanie strategii pracy z klientem,
    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • koordynowanie prac zespołów projektowych,
  • tworzenie planu projektu i harmonogramu,
  • organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
  • umiejętność zarządzania konfliktem,
  • certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.
Oferujemy:
Boxy powitalne dla nowych pracowników

Boxy powitalne dla nowych pracowników

Praca w największej spółce IT

Praca w największej spółce IT

Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)

Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)

Dofinansowanie okularów

Dofinansowanie okularów

Drużyna Asseco Active Team

Drużyna Asseco Active Team

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Karta Multisport

Karta Multisport

Playroomy

Playroomy

Owocowe dni

Owocowe dni

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

System motywacyjny

System motywacyjny

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

Dofinansowanie wypoczynku

Dofinansowanie wypoczynku