Oferta pracy
Oferta pracy na stanowisko
Młodszy Specjalista Service Desk
Podziel się ofertą
Młodszy Specjalista Service Desk
Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy
Zadania:
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych,
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów,
- udział w testach wewnętrznych aplikacji (UAT),
- Wykonywanie wdrożeń (produkcyjnych/testowych)
- Administracja aplikacjami
Oczekiwania:
- Znajomość notacji BPMN - poziom średni (tak, aby umieć samodzielnie zamodelować dany proces),
- SQL – podstawowa znajomość (umiejętność pisania select’ów, złączeń tabel, itp.),
- Linux – podstawy obsługi systemu z poziomu terminala/ssh (np. poruszanie się po drzewie katalogów, edycja plików, itp.),
- Wykształcenie wyższe/w takcie studiów (z zagwarantowaniem pełnej dostępności do pracy w godzinach biznesowych),
- Język angielski – głównie stosowany w bazach danych (nazwy struktur),
- Mile widziane doświadczenie: w testowaniu aplikacji biznesowych, kontakcie z klientem (np. praca w helpdesk/servicedesk), doświadczenie w administracji PostgreSQL – dodatkowy atut
- Dociekliwość,
- Komunikatywność,
- Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientem,
- Poczucie obowiązkowości, terminowości
Benefity z podziałem na kategorie
Pokaż nam jaki jesteś Swoją pasję i hobby!
Nagraj krótkie wideo z sobą w roli głównej. Opowiedz nam w kilku zdaniach o sobie, o swoich pasjach. Poznamy Cię lepiej i będziemy mogli przygotować się na nasze pierwsze spotkanie.