Oferta pracy
Oferta pracy na stanowisko
Specjalista ds. mediów społecznościowych
Podziel się ofertą
Specjalista ds. mediów społecznościowych
Zespół Zarządzania Produktami jest odpowiedzialny za promowanie marki oraz produktów na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. Wspiera sprzedaż, rozwija produkty a także analizuje rynkowe trendy. Zgrany zespół i fajna atmosfera pracy pozwalają na płynne włączenie się w nowe zadania.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
Zadania:
- prowadzenie nowopowstałego profilu Certum by Asseco na Linkedin,
- planowanie oraz realizacja działań oraz kampanii w mediach społecznościowych promujących ofertę i markę Certum by Asseco na rynkach zagranicznych,
- koordynacja działań oraz kampanii w mediach społecznościowych promujących ofertę i markę Certum by Asseco na profilach Asseco Data Systems (PL), Asseco Poland (PL), Asseco Group (EN) na Linkedin,
- tworzenie planów publikacji aktualności na stronach www.certum.pl oraz www.certum.eu,
- dbanie o wizerunek marki w mediach społecznościowych,
- współpraca w zakresie działań social selling,
- stałe monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii w oparciu o przyjęte KPI oraz analizę statystyk w social media,
- współpraca z podwykonawcami – głównie graficy.
Oczekiwania:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w przygotowywaniu oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii na Linkedin,
- biegła znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do pisania postów na Linkedin oraz innych treśc),
- umiejętności z zakresu copywritingu,
- mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych (np. Photoshop, Illustrator, CorelDraw) ,
- mile widziana umiejętność tworzenia prostych grafik, banerów, infografi,
- kreatywność oraz komunikatywność.
Benefity z podziałem na kategorie
Pokaż nam jaki jesteś Swoją pasję i hobby!
Nagraj krótkie wideo z sobą w roli głównej. Opowiedz nam w kilku zdaniach o sobie, o swoich pasjach. Poznamy Cię lepiej i będziemy mogli przygotować się na nasze pierwsze spotkanie.