Oferta pracy

Oferta pracy na stanowisko

Młodszy Specjalista Obsługi Klienta

Data wygaśnięcia: 31.01.2019
Miasto: Asseco Data Systems – Biuro w Szczecinie ul. Bajeczna 13
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat
Kategoria: Obsługa Klienta
Aplikuj teraz
Młodszy Specjalista Obsługi Klienta


Obszar Komunikacji Masowej Asseco Data Systems oferuje rozwiązania pozwalające bezpiecznie i efektywnie zarządzać informacjami w postaci dokumentów (danych) zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej oraz aplikacje zapewniające całościową obsługę korespondencji i komunikacji spersonalizowanej w każdej organizacji. Nasze usługi realizujemy w oparciu nowoczesną infrastrukturę, opartą o własne Data Center, zapewniającą nieprzerwaną pracę w dwóch lokalizacjach (ośrodki w Łodzi oraz w Szczecinie), przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi do zarządzania i przetwarzania informacji i dokumentów. Nasi pracownicy dbają nie tylko o zapewnienie realizacji usług na najwyższym poziomie. Dbają również o ich efektywność i są wstanie doradzić oraz wskazać kierunki działań, które zwiększą skuteczność zleconych nam usług.

Charakterystka pracy:

Na stanowisku Młodszego Specjalisty Obsługi Klienta będziesz mieć przydzielonych swoich stałych klientów biznesowych i będziesz zajmować się koordynacją realizacji zleceń dla "swoich" Klientów. Naszymi klientami są m.in. duże firmy z branży bankowości, telekomunikacji, ubezpieczeń, energetyki. W ramach swoich zadań będziesz mieć kontakt ze wszystkimi zespołami w pionie i będziesz swoistym "łącznikiem" między Klientem a organizacją.

Zadania:

  • Bieżące kontakty z klientami biznesowymi w zakresie świadczonych usług B2B
  • Nadzór operacyjny nad realizowanymi umowami
  • Koordynowanie działań związanych z realizacją zleceń klientów
  • Prowadzenie dokumentacji, raportowanie
  • Ścisła współpraca z: Klientem, dostawcami, innymi zespołami wewnątrz organizacji zaangażowanymi w realizację usług dla Klienta
  • Ocena dostawców zewnętrznych, negocjowanie cen i warunków dostaw
  • Przygotowywanie kalkulacji ofertowych

Oczekiwania:

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, organizacji i koordynacji złożonych projektów/zleceń
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymania realizacji z klientem
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności analityczne
Benefity z podziałem na kategorie

Pokaż nam jaki jesteś Swoją pasję i hobby!

Nagraj krótkie wideo z sobą w roli głównej. Opowiedz nam w kilku zdaniach o sobie, o swoich pasjach. Poznamy Cię lepiej i będziemy mogli przygotować się na nasze pierwsze spotkanie.

Nagraj wideo

Aktualne, Oferty Pracy i Staży

Aktualnie lista ofert jest pusta