Oferta pracy

Oferta pracy na stanowisko

Główny Specjalista funkcja: Koordynator Zespołu Wsparcia Technicznego

Data wygaśnięcia: 29.08.2020
Miasto: Asseco Data Systems – Biuro w Szczecinie ul. Królowej Korony Polskiej 21
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Kategoria: Obsługa Klienta
Aplikuj teraz
Główny Specjalista funkcja: Koordynator Zespołu Wsparcia Technicznego

Obszar Usług Bezpieczeństwa i Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum. Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów. Posiada pieczęć WebTrust dla usług certyfikacyjnych takich jak: SSL, SMIME, Code Signing, VPN i e-podpis kwalifikowany oraz pieczęć WebTrust Extended Validation dla certyfikatów EV SSL.

Zadania:

  • nadzór i koordynowanie pracy Zespołu Wsparcia Technicznego i Reklamacji,
  • dbałość o realizację procesów zgodnie z zaakceptowanymi procedurami i funkcjonującymi normami bezpieczeństwa, zgodnymi z normami eIDAS, WebTrust, wytycznymi Cap Forum oraz polskim ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Pionie Usług i Bezpieczeństwa,
  • odpowiedzialność za efektywność oraz jakość pracy podległych pracowników,
  • przygotowanie zestawień i raportów wyników zespołu,
  • wprowadzanie usprawnień do procedur i metod pracy zespołu,
  • udział w audytach realizowanych na rzecz pionu,
  • ścisła współpraca z kierownikiem Zespołu Wsparcia Technicznego,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w Pionie Usług i Bezpieczeństwa,
  • zastępstwo podczas nieobecności Kierownika Zespołu Wsparcia Technicznego,
  • utrzymywanie wskaźników jakościowych i wydajnościowych na wysokim poziomie,
  • dbanie o rozwój pracowników.

Oczekiwania:

  • doświadczenie bądź predyspozycje do pracy z grupą pracowników,
  • otwartość, komunikatywność oraz empatyczność,
  • silne nastawienie na efekty i jakość obsługi klienta,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w zakresie swoich obowiązków oraz czytanie dokumentacji,
  • znajomość procedur obowiązujących Certum w Zespole Wsparcia Technicznego i Reklamacji,
  • doświadczenie i znajomość obowiązujących procesów na stanowisku Konsultanta Wsparcia Technicznego,
  • obsługa pakietu Microsoft Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • skrupulatność, rzetelność, systematyczność, samodzielność.
Benefity z podziałem na kategorie

Pokaż nam jaki jesteś Swoją pasję i hobby!

Nagraj krótkie wideo z sobą w roli głównej. Opowiedz nam w kilku zdaniach o sobie, o swoich pasjach. Poznamy Cię lepiej i będziemy mogli przygotować się na nasze pierwsze spotkanie.

Aktualne, Oferty Pracy i Staży

Aktualnie lista ofert jest pusta