KARIERA

Zapraszamy do kontaktu
Dział HR
praca@assecods.pl

Asystent Koordynatora Serwisu

Kod oferty: Asystent Koordynatora Serwisu/12/17/GDA

Data wygaśnięcia 2018-01-31

Miasto: Gdańsk

Kategoria: IT

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat

Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy –  to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.

Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy



Asystent Koordynatora serwisu

Miasto: Gdańsk

Kategoria: IT

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat

 

Zakres obowiązków:

 

  1. Bieżące rozdzielanie zgłoszeń zarejestrowanych przez klientów
  2. Analiza zgłoszeń pod kątem poprawności formalnej (kompletność, czytelność) pod nadzorem przełożonego / opiekuna
  3. Omawianie prostych zgłoszeń z konsultantami
  4. Porządkowanie, katalogowanie, dezaktywowanie nieaktualnych wątków WIKI
  5. Filtrowanie zgłoszeń na ustalonym przez Zarząd poziomie w skali półrocza
  6. Odbieranie telefonów od klientów
  7. Umawianie w razie potrzeby rozmów z II linią wsparcia
  8. Weryfikacja nadawania właściwego priorytetu zgłoszeń przez klientów
  9. Wykonywanie prostych analiz i zestawień
  10. Wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji)
  11. Stałe monitorowanie dostępnej w zasobach firmy literatury fachowej i branżowej

 

Wymagania:

 

  1. Wykształcenie minimum średnie
  2. Doświadczenie w pracy na oprogramowaniu ERP, pracy w Helpdesk lub pracy na aktach prawnych
  3. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie literatury branżowej
  4. Orientacja i znajomość podstawowych rozwiązań prawnych w danym obszarze
  5. Znajomość rozwiązań prawnych i ustawodawstwa w danym obszarze
  6. Zainteresowanie obszarem Helpdesk
  7. Wiedza na poziomie podstawowym w zakresie bibliotek ITIL
  8. Znajomość pakietu MS Office 365 (2013,2016)
  9. Precyzyjne formułowanie zdań
  10. Dobra dykcja
  11. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  12. Dążenie do podnoszenia swoich umiejętności
  13. Zaangażowanie w rozwiązywaniu problemów
  14. Kultura osobista na wysokim poziomie

 

Oferujemy:

Warunki zatrudnienia:

 

 


Zapewniamy bezpieczeństwo

Rozwój zawodowy

Różne dodatki

Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

pod ogłoszeniem.


 

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę  „Asseco Data Systems S.A.”  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2135).Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.''

 

Załączenie powyższej klauzuli jest niezbędne do rozpoczęcia procesu rekrutacji.